NORGES BITCOINFORENING – INFORMASJONSDAG

Lørdag 17 desember 2017
kl 13:00-17:00

Kiellands Hus, Waldemar Thranes gate 72 – Oslo

Velkommen til Norges Bitcoinforenings informasjonsdag!

Her får du hjelp til å installere din første bitcoin-lommebok og mulighet til å prøve bitcoin for første gang – helt gratis. Har du spørsmål, står en rekke eksperter parate til å svare, ingen spørsmål er for dumme.

GULROT: Du får gratis 5 kr i bitcoin sendt til lommeboken din som du kan kjøpe deg en kaffe for på The Kasbah rett borte i gaten. Du får altså prøvd deg både på mottak og bruk av bitcoin helt gratis!

Erfarne bitcoinbrukere er selvsagt også velkomne. Arrangementet er et samlingspunkt for det norske bitcoin-miljøet, så her kan vi alle diskutere bitcoin fritt, uten at folk ser rart på oss.

Under arrangementet kan du også møte SAM (Semi Autonomous Machine). SAM er en mekanisk salgsmaskin man kan betale og aktivere med bitcoin.

Ønsker du å bli medlem av Norges Bitcoinforening, får du rabatt dersom du kommer på arrangementet.

Arrangementet finner sted ned trappen i Kiellands Hus ved lokalene til the Kasbah Hub, et laidback kontorfelleskap som åpner 2. januar. The Kasbah Hub tilbyr kontorplasser i et dynamisk og positivt miljø der alle er velkomne. Det vil være anledning til å titte inn i (de halvfærdige) lokalene og alle som kjøper et medlemsskap denne dagen får 20% rabatt de første tre månedene.

Hjertelig velkommen!