NBBF Crypto After Work

Bli med og ta et glass og en matbit med likesinnede og treff nye krypto venner. Vi ses torsdag 12.april, kl 17.30 på Cafe Amsterdam Oslo.

Denne kvelden vil REmine gi en presentasjon (på engelsk). De har blitt akseptert til The Factory Fintech Accelerator Program våren 2018 i Oslo. REmine vil gi et valg til krypto investorer for å kjøpe kryptovaluta utvunnet med fornybar energi, og dermed se gjennomsiktig og sporbar positiv innvirkning på investeringen. Dette vil gjøre verden til et bedre sted og adoptere blokkjede teknologi på en bærekraftig måte.

Det vil også være tid for en prat med noen av styremedlemmene i Norge Bitcoin- og Blockchainforening

Gratis inngang, så ta med vennene dine og la oss møtes 12. April!

* * * *

Come and join us for a drink and some snacks with likeminded people and meet some new Crypto friends. We meet Thursday April 12th, 5.30 pm @ Cafe Amsterdam Oslo.

This evening REmine will give a presentation (in English). They have been accepted to The Factory Fintech Accelerator Program Spring 2018 in Oslo. REmine aims to give a choice to cryptocurrency investors to purchase cryptocurrencies mined with renewable energy, and by that see transparent and traceable positive impact of their investment. This will make the world a better place and adopt blockchain technology in a sustainable way!

There will be time for a chat with some of the board members of Norway Bitcoin Blockchain Association

Free entrance, so bring your friends along and let’s meet on April 12th!

By | 2018-04-04T12:39:51+00:00 april 4th, 2018|Arkiv, Kommende events, Nyheter|0 Comments