NBBF Crypto After Work

Møt oss for en annen spennende CRYPTO AFTER WORK på Torsdag 8. mars kl. 17.30.

Vi har invitert ERIK DALE som (engelsk) gjestetalere 🙂

Erik har bred bakgrunn fra organisasjonslivet og har vært mer eller mindre oppslukt av kryptovaluta og blokkjedeteknologi siden 2013. Som nettredaktør ved Bruegel, verdens ledende tankesmie for internasjonal økonomi, og som digital rådgiver ved Europakommisjonen, var han involvert i det meste av arbeidet som ble gjort rundt kryptovaluta den gang, da særlig fra det økonomiske og politiske perspektivet. I tillegg til å ha stiftet Kashout, en av Norges største læringsarenaer for handel med kryptovaluta, er han også en av landets mest aktive tradere. Hans største interesse er likevel ikke først og fremst i investeringer, men i måten denne teknologien radikalt vil omvelte samfunnet vårt de neste tiårene.

Vi har booket @CafeAmsterdam hvor vi har den koselige mezzaninen helt for oss selv. Bare bestil en kald øl i baren, eller kanskje du vil ha noe å spise eller litt snacks. Nyt kvelden mens du har en hyggelig samtale med alle de andre krypto entusiaster.

Ta med noen venner, da ses vi 8. Mars!

I samarbeid med createyourteam.net

Meet us for another exciting CRYPTO AFTER WORK on Thursday March 8, at 5.30 pm.

We have invited ERIK DALE as our (english) guest speaker 🙂

Erik has a broad background from his corporate life and has been largely engaged by crypto and blockchain technology since 2013. As a web editor at Bruegel, the world’s leading think tank for international economics, and as a digital advisor to the European Commission, he was involved in most of the work done around the cryptocurrencies at the time, especially from the economic and political perspective. In addition to establishing Kashout, one of Norway’s largest learning arenas for crypto trading, he is also one of the country’s most active traders. However, his greatest interest is not primarily in investments, but in the way this technology radically will disrupt our society over the next decades.

We booked @CafeAmsterdam where we have the cozy mezzanine all to ourselves. Just order a cold beer at the bar, or maybe you’d like something to eat or some snacks. Enjoy the evening while having a nice chat with all the other crypto enthusiasts.

Tag some friends along and we’ll see you March 8!

A collaboration with createyourteam.net

By |2018-02-21T13:52:47+00:00februar 21st, 2018|Arkiv, Kommende events, Nyheter|0 Comments