NBBF Blockchain After Work

Et nytt år, et nytt After Work!

Vi ønsker deg velkommen til vår neste Blockchain After Work hvor vi setter oss ned, tar noe å drikke og snakker om de siste nyhetene og funnene i Bitcoin Blockchain-miljøet.

Kom og bli med, øk nettverket ditt, mingle, still spørsmål, gi svar, chatte med interessante mennesker med nye og spennende visjoner. Hvem vet hva som kan dukke opp, kanskje du nettopp har møtt din nye kollega med hvem du kan chatte med for å finne løsninger for livsendring og tankegang på nye prosjekter. Don´t worry, det vil være nok servietter til å skrive ned dine nye forretningsplaner på 😉

Vårt nye hangout-sted ligger i andre etasje på Luna Park i Oslo.

Ser dere 25. januar kl. 19.00.

A New Year, a New After Work!

We want to welcome you to our next Blockchain After Work where we sit down, have something to drink and talk about the latest news and findings in the Bitcoin Blockchain environment.

Come and join us, increase your network, mingle, ask questions, give answers, chat to interesting people with new and exciting visions. Who knows what can turn up, maybe you just met your new colleague with whom you can chat to find solutions for life-altering and mind blowing new projects. Don´t worry, there will be enough napkins to write down your new business plans on 😉

Our new hang out place is on the second floor at Luna Park in Oslo.

See you on January 25th @ 7 pm.

By |2018-01-29T14:31:44+00:00januar 13th, 2018|Kommende events, Nyheter|0 Comments