12 % avslag for medlemmer

Vi er utrolig glade for å kunne melde at alle medlemmer i Norges Bitcoin- og Blockchainforening vil få 12% avslag ved kjøp av minere/miningavtaler hos Digital Gruveindustri. Det har lenge vært dialog mellom partene og det var først antatt at foreningen ønsket kickback, men slik ble det altså ikke. Så hva resulterer det i? Så klart at medlemmene får godene tilskrevet seg i stedet.

Om Digital Gruveindustri

Digital Gruveindustri er en tilbyder mining hardware og hosting og den største på dette i Norge. Planene for fremtiden er å utvide maskinparken både i Norge og internasjonalt, samt se på mulighetene for å tilby mining av flere valutaer og andre relevante tjenester.

Hvordan benytte seg av avslaget? Du som medlem av foreningen trenger kun å benytte rabattkoden “NBBF” ved bestilling. Det er viktig at du er et godkjent medlem hos foreningen og har betalt kontingent. Salg med denne koden vil sjekkes opp mot medlemslister og kjøp uten godkjent medlemskap vil kanselleres. Er du ikke medlem enda? Meld deg inn nå!

Alle henvendelser/spørsmål rettes til Digital Gruveindustri via telefon 23 65 30 60, e-post hei@digitalgruve.no, facebook eller les mer på digitalgruve.no

By |2018-02-07T12:09:34+00:00februar 7th, 2018|Arkiv, Nyheter|0 Comments